بروجردی: طرح شکایت از آمریکا در کمیسیون مشترک به دلیل بدعهدی در اجرای برجام بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از کمسیون مشترک برای شکایت از آمریکا به دلیل بدعهدی در برجام مورد بررسی قرار گرفته است.                                                                         
علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام و تذکر رهبری در این زمینه اظهار داشت: در ارتباط با اجرای برجام و حفظ منافع ملی در عرصه فعالیت صلح آمیز هسته ای، در حال بررسی بدعهدی آمریکا در برجام هستیم و احتمالا در این زمینه طرحی ارائه خواهیم کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: پیمان شکنی آمریکایی ها در اجرای تعهداتشان در برجام مشخص است و لازم است از ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با این بدعهدی استفاده شود.

وی گفت: پیش از این مجلس مصوبه ای با پیش بینی بد عهدی آمریکا داشته است و اکنون اجرایی شدن آن مصوبه مطرح است که طبیعتا نیازمند تصمیم گیری در مقامات بالا رتبه است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمول شکایت در برجام اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از کمیسیون مشترک که در برجام دیده شده در دست بررسی است و پس از جمع بندی نهایی مشخص می شود از این مسیر برای شکایت از آمریکا بهره خواهیم گرفت یا خیر./

دیدگاه ها