استقبال بروجردی از مواضع اخیر رییس مجلس کویت مبنی بر تقویت روابط اعضای شورای همکاری خلیج فارس با ایران

رییس کمیسیون امنیت ملی از مواضع اخیر رییس مجلس کویت دال بر لزوم فراهم شدن زمینه های لازم برای تقویت روابط کویت و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.                                                 
علاالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره با اظهارات اخیر رییس مجلس کویت گفت: سخنان اخیر رییس مجلس کویت منطبق بر سیاستی است که جمهوری اسلامی ایران همیشه در منطقه اعلام کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: داشتن بهترین روابط با همسایگان جزء اصول ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است  و ما از سخنان رییس مجلس کویت برای بهبود و تقویت روابط دو جانبه با این کشور و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید تقویت روابط دو جانبه با یکایک کشورهای حوزه خلیج فارس به امنیت منطقه کمک کرده و منطبق بر مصالح ملت های منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،رییس مجلس الامه کویت با اشاره به اینکه ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شریک یکدیگر هستند، خواستار فراهم شدن زمینه های لازم برای تقویت روابط کویت و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس با جمهوری اسلامی ایران شد.

دیدگاه ها