بروجردی:نقش ویژه سپاه در برابر توطئه های خارجی و جنگ نرم دشمن

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: واقعیت این است که سپاه همان سنگر مستحکم انقلاب است و رهبری بارها بر این مسئله تأکید کرده اند و درباره توطئه های خارجی و جنگ نرم گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی، نقش سپاه پاسداران، نقش بسیار ویژه ای است.                                                                                       
علاء الدین بروجردی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران، گفت: به طورحتم فرمایش امام خمینی(ره) درباره سپاه مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود، یک واقعیت بارها آزمایش شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف دیگر علاوه بر نقش نیروهای مسلح در جنگ سخت تحمیلی، در طول دوران سال های پس از جنگ نیز چه درباره امنیت داخلی به ویژه فتنه ۷۸ و ۸۸ و چه دفاع از تمامیت ارضی در مقابله با ضد انقلاب در مرزهای غربی کشور نقش این نهاد انقلابی بسیار پررنگ بوده است.

وی افزود: واقعیت این است که سپاه همان سنگر مستحکم انقلاب است و رهبری بارها بر این مسئله تأکید کرده اند و درباره توطئه های خارجی و جنگ نرم گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی، نقش سپاه پاسداران، نقش بسیار ویژه ای است و علاوه بر اقدامات سخت افزاری در عرصه دفاع از کشور، در عرصه نرم افزاری و جنگ نرم نیز نقش سپاه بسیار برجسته بوده است.

بروجردی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات سپاه پاسداران، تلاش در امر سازندگی کشور بوده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی قرارگاه خاتم سپاه، بزرگ ترین پروژه های کشور را با افتخار و علی رغم تمام مشکلات مالی متأثر از تحریم ها اجرایی می کند و بسیاری ای پروژه های مهم را این قرارگاه عملیاتی کرده است.بنابر این سپاه چه در بعد نظامی و چه در بعد صنعتی و هوا و فضا و توانمندی هوایی به ویژه ساخت موشک ها و پهبادها موفق به انجام کارهای بزرگی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: امروز جمهوری اسلامی در حوزه موشکی، جزء چند قدرت بزرگ جهان است و در این حوزه سپاه پاسداران نقش مهم و اساسی دارد.همچنین نیروی دریایی سپاه در کنار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس یک عرض اندام قدرتمندانه ای را به نمایش گذاشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: توانمندی های سپاه پاسداران با یک شیب بسیار مثبت پیوسته سیر سعودی داشته و بهره گیری از توانمندی های مردمی در قالب بسیج، موجب زنده نگه داشتن ملت به ویژه جوانان و نوجوانان و استفاده از سنگر مهم مساجد شده است. که همه این ها از سپاه پاسداران یک افتخار ملی و اسلامی را برای کشور رقم زده است

دیدگاه ها