واکنش بروجردی به اظهارات امام جمعه مشهد علیه مجلس و برجام؛ امام (ره) و رهبری اجازه چنین توهین هایی را به مجلس نداده و نمی‌دهند

آنچه که مجلس در توافق برجام انجام داد مبتنی بر سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و مصوبه مجلس به اندازه ای اهمیت داشت که رهبری در رهنمودهای نه گانه خویش در جهت اجرای برجام، به یکی از بندهای مصوبه مجلس استناد فرمودند.                                                 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از جمهوریت؛ آیت‌الله علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد‌ مقدس اخیرا در اظهاراتی ضمن محکوم کردن قراردادهای جدید نفتی و برجام تصریح کرده است که در موضوع قراردادهای جدید نفتی  نمایندگان مجلس دارند همان توطئه برجام را پیاده می‌کنند .

وی تاکید کرده است :خداوند به نمایندگان مجلس انصاف بدهد که دقیقاً کاری که در قبال برجام انجام دادند، همان شگرد را دارند در این مسئله به کار می‌گیرند. معترضان را ساکت می‌کنند و همان توطئه برجام را پیاده می‌کنند؛ دشمن شگردی را به‌کار می‌گیرد که اگر بنا شد رهبر معظم انقلاب و طلبه‌های سربازشان بخواهند کاری انجام دهند، اینها نتوانند کاری انجام دهند.

علاءالدین بروجردی ، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با جمهوریت درخصوص این اظهارات  می گوید: اخیرا برخی در مجموعه موضع گیری های خود با بهانه کردن موضوع برجام، حملات زیادی را به مجلس شورای اسلامی انجام داده و در یک تعبیر مجلس را بخشی از یک توطئه قلمداد کرده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: نه در دوران حضرت امام(ره) و نه مقام معظم رهبری در زمان حاضر، هیچ کدام ، اجازه چنین اهانتی را به مجلس اجازه ندادند و مجلس کانون دفاع از منافع ملی است.

بروجردی همچنین تصریح کرد: آنچه که مجلس در توافق برجام انجام داد مبتنی بر سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و مصوبه مجلس به اندازه ای اهمیت داشت که رهبری در رهنمودهای نه گانه خویش در جهت اجرای برجام، به یکی از بندهای مصوبه مجلس استناد فرمودند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: سزاوار نیست از چنین تعابیری نسبت به مجلس استفاده شود./

دیدگاه ها