بروجردی در جریان بازدید از مجروحان حادثه تروریستی تهران؛ تابعیت تروریست‌های حادثه تهران ایرانی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عیادت از مجروحان حادثه تروریستی تهران گفت: تروریست‌ها تابعیت ایرانی داشته و از داخل کشور جذب گروهک‌های تروریستی شده‌اند.                                                                                                                                                                        

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همراه اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته تهران در بیمارستان های مختلف عیادت کرد.

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

 بروجردی ضمن این عیادت با بیان اینکه بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند، اطلاعات لازم در اختیار مردم ایران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: روند کار کاملا تحت کنترل است و هدف این حادثه تلخ که از موضع ضعف دشمن در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی انجام شد، مشخصا مردم بوده است که با الطاف الهی و عملکرد خوب نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سپاه به نتیجه نرسید.

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن، صحن مجلس را هدف داشت که فقط توانستند به ساختمان جانبی مربوط به مراجعه کنندگان، ضربه بزنند که این حرکت زبونانه و ذلیلانه در اراده پولادین ملت ایران اثری نخواهد داشت.

بروجردی همچنین درباره هویت و تابعیت تروریست‌ها خاطر نشان کرد: معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی تابعیت این افراد را ایرانی دانست و در حقیقت این افراد از داخل کشور جذب گروهک‌های تروریستی شدند و آموزش دیدند، ولی اطلاعات دقیق به مرور به اطلاع مردم خواهد رسید.

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره روند عادی برگزاری جلسات مجلس نیز عنوان کرد: روز یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس طبق اعلام دستور کار هفتگی برگزار خواهد شد.

عیادت بروجردی از مجروحان حادثه تروریستی تهران

به گزارش خانه ملت، گفتنی است، قرار است اعضای هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعد از بازدید به مجلس شورای اسلامی رفته و حادثه تروریستی مجلس را از ابتدای وقوع تا انتها مورد بررسی قرار دهند تا گزارشی از آن آماده کنند./

دیدگاه ها