بروجردی در دیدار با سفیر کره شمالی:ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء سطح مناسبات ایران و کره شمالی وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاءالدین بروجردی امروز سه شنبه ۱۳ تیرماه در دیدار کانگ سام هیون سفیر کره شمالی در تهران به سابقه خوب و طولانی روابط دو کشور اشاره کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی افزود: ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء سطح مناسبات فیمابین در زمینه‌های گوناگون بین دو کشور وجود دارد و پارلمان جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری‌ها بین دو کشور حمایت می‌نماید.

بروجردی تاکید کرد: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره شمالی در مجلس آمادگی تسهیل و تسریع همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف را دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- کره شمالی ضمن استقبال از توسعه همکاری‌های پارلمانی فیمابین تصریح کرد: امیدواریم با تبادل هیأت‌ها و گروه‌های دوستی سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم و باعث تقویت و گسترش روابط در همه زمینه‌ها باشیم.

وی همچنین در این دیدار از موضع کشور کره در قبال حملات تروریستی تهران تشکر کرد.

در ادامه این دیدار کانگ سام هیون سفیر کره شمالی در تهران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از این فرصت و با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان همکاری بین دو کشور، گفت: با توجه به اعمال تحریم‌های بی سابقه آمریکا نسبت به دو کشور ایران و کره شمالی، استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند برای دو کشور بسیار مفید و به نفع طرفین باشد.

سفیر کره شمالی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران خاطر نشان کرد: منبع تروریسم در جهان و منطقه آمریکا، کشور‌های غربی و اسرائیل هستند. ما از مواضع محکم ایران در مبارزه با تروریسم حمایت می‌کنیم و خوشحالیم که جایگاه ایران در خلیج فارس روز به روز تحکیم یابد. وی از بروجردی و اعضای گروه دوستی ایران- کره شمالی برای سفر به این کشور دعوت بعمل آورد.

۲۰۱۷۰۷۱۰۵۸۲۹۵۸۴۳۹۴_Orig

۲۰۱۷۰۷۱۰۵۸۴۳۷۴۵۴۵۲_Orig

۲۰۱۷۰۷۱۰۵۶۸۰۸۹۳۲۸۳_Orig

۲۰۱۷۰۷۱۰۵۴۹۸۲۹۰۱۶۵_Orig

دیدگاه ها