تبریک بروجردی به‌ نبیه بری مناسبت سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیام های جداگانه ای خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.

متن پیام های تبریک علاءالدین بروجردی به ریاست مجلس لبنان شرح ذیل است:

«جناب آقای نبیه بری»

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

با مسرت و خشنودی، حماسه بزرگ پیروزی مقاومت لبنان در نبرد ۳۳ روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جناب عالی و همکاران شما در مجلس لبنان و همچنین بر جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

همواره غرور آفرینی غیورمردان لبنانی در نبرد سترگ با دژخیمان صهیونیستی، بر صاحب نظران نظامی، ملت‌های آزاده و به ویژه امت اسلامی، به جهت اهمیت راهبردی این حماسه در خور توصیف است و برگ زرینی است که بر تارک تاریخ اسلامی رقم خورده است.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت خردمندانه جناب عالی، رشادت و سلحشوری مقاومت اسلامی لبنان، این حماسه بی بدیل را در اذهان به خاطر خواهد سپرد.

این حماسه، علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان و مظلوم علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنهاد گشوده است.

این جانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزی بزرگ را به جناب عالی، همکاران و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می‌گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه، رحمت و غفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

photo_2017-08-16_12-50-35

 

دیدگاه ها