تبریک بروجردی به سد حسن نصرالله به‌مناسبت سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور پیام های جداگانه ای خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان و رئیس مجلس لبنان سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا متن پیامتبریک علاءالدین بروجردی به دبیرکل محترم حزب الله لبنان به شرح ذیل است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان

با کمال خرسندی، مایلم فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ پیروزی رزمندگان مقاومت لبنان در نبرد ۳۳ روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جناب عالی و جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

با گذشت سال‌ها از این پیروزی غرور آفرین و آشکار شدن ابعاد نظامی – اطلاعاتی این نبرد سترگ، صاحب نظران نظامی، ملت‌های آزاده و به ویژه امت اسلامی با شگفتی به اهمیت راهبردی این حماسه جاودانی می‌نگرند.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت اندیشمندانه جناب عالی و ایثار دلاورمردان سلحشور حزب‌الله لبنان، این حماسه بی بدیل را بر سطر سطر تاریخ اسلام با افتخار رقم زده است.

این حماسه، علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنها گشوده است.

این جانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزری بزرگ را به جناب عالی و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می‌گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه رحمت و غفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیب دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.»

photo_2017-08-16_12-45-13

دیدگاه ها