بروجردی : سوریه قدرتمندتر از گذشته از این بحران خارج می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : سوریه در سایه فداکاری ملت و اتحاد حول محور رهبران خود قوی تر از گذشته از بحران خارج خواهد شد .

به گزارش ایرنا- علاء الدین بروجردی چهارشنبه شب در حلب بر ایستادگی  جمهوری اسلامی ایران درکنار سوریه در جنک با تروریسم و حمایت از این کشور تا پیروزی نهایی و آزادسازی آخرین وجب از خاک آن از گروه های تروریستی تاکید کرد .

وی امنیت و ثبات شهر حلب را ستود استاندار حلب نیز گفت : سوریه به برکت پایداری و فداکاری فرزندان خود و همبستگی ملت با ارتش و کمک های دوستان و هم پیمان ها در جنک با تروریسم – هر روز پیروزی جدیدی را کسب می کند .

حسین دیاب پس از استقبال از بروجردی و هیات همراه – از اهمیت تاریخی – باستانی و اقتصادی حلب و آسیب های وارد شده به این شهر از سوی تروریست ها گزارشی ارائه کرد .

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در سفر به حلب از برخی مکان های دینی و تاریخی مانند- مسجد اموی –
زیارتگاه “مشهد الحسین ” و قلعه حلب بازدید کردند .

علاء الدین بروجردی روز چهارشنبه در دمشق با “ولید المعلم ” وزیر خارجه و “حموده یوسف الصباغ” رئیس جدید مجلس سوریه دیدار و گفت و گو کرد .

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در راس هیاتی پارلمانی وارد پایتخت سوریه شد .

photo_2017-10-05_05-02-04

استقبال رسمی از  هیأت بلند پایه سیاسی ج.ا.ا. به ریاست علاءالدین بروجردی توسط استاندار و نمایندگان استان حلب در مجلس سوریه و سایر مقامات این شهر .

photo_2017-10-05_06-14-11

بازدید هیأت بلند پایه سیاسی ج.ا.ا. به ریاست علاءالدین بروجردی از ویرانه های برجا مانده از  جنایات تروریست های داعشی – تکفیری درشهر حلب سوریه.

photo_2017-10-05_07-56-10

بازدید هیأت بلند پایه سیاسی ج.ا.ا. به ریاست علاءالدین بروجردی از مسجد جامع تاریخی شهر حلب که توسط گروه تروریستی – تکفیری داعش تخریب شده است.

photo_2017-10-05_08-22-18

بازدید هیأت بلند پایه سیاسی ج.ا.ا. به ریاست علاءالدین بروجردی از قلعه تاریخی  شهر حلب که توسط گروه تروریستی – تکفیری داعش تخریب شده است .

دیدگاه ها