سفر هیئت پارلمانی ایران به ریاست علی لاریجانی برای حضور در اجلاس مبارزه با مواد مخدر در کشور روسیه

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه هیات پارلمانی سه نفره برای حضور در اجلاس روسای پارلمانهای جهان برای مبارزه با مواد مخدر ۱۲ آذر ماه به روسیه سفر کردند .

به گزارش کن نیوز ،رییس مجلس شورای اسلامی در این سفر به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت همچنین  دیدارهای دو جانبه با برخی روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس از جمله برنامه‌های سفر لاریجانی به روسیه است.

رئیس مجلس را در این سفر علاءالدین بروجردی، کاظم جلالی و رمضانعلی سبحانی فر، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عضو کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همراهی می کنند .

لازم به ذکر است که رییس مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب به تهران بازخواهد گشت اما هیات پارلمانی همراه ایشان برای شرکت در کمیته های فرعی به خصوص کمیته بین المجالس ایران و روسیه تا ۱۵  آذرماه در روسیه خواهد ماند.

در حاشیه این مراسم کمیته بین المجالس ایران و روسیه نیز در خصوص مسائل مورد تمایل دو کشور گفت‌وگو خواهند کرد.

پیش از این نیز علی لاریجانی و هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مهر ماه سالجاری برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس  با شعار «ارتقای تکثر فرهنگی و صلح از طریق گفتمان مذهبی و قومی» در سن پترزبورگ روسیه حضور یافته بود.

دیدگاه ها