بروجردی:تصمیم غیرقانونی ترامپ سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد / قدس برای همیشه متعلق به فلسطین است

تصمیم ترامپ برای اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت را تقویت کرده و آن ها را در عزمشان راسخ تر می کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از جمهوریت؛ علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار جمهوریت درباره دستور ترامپ مبنی بر اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام ترامپ بر خلاف تمامی موازین بین المللی و نظر همه کشورها است .

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : این تصمیم ترامپ یکبار دیگر نشان داد که تصمیمات وی صرفا در جهت جلب رضایت صهیونیست ها است .

وی ادامه داد : هیچ رییس جمهور دیگری چنین اشتباهی را مرتکب نشده است و این تصمیم موجب گردید در سراسر جهان اسلام از یک طرف و همه کشورها از طرف دیگر مواضع تندی ضد ترامپ اتخاذ کنند.

بروجردی همچنین تصریح کرد : این تصمیم جبهه مقاومت را تقویت کرده و آن ها را در عزمشان راسخ تر می کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد : این اقدام محکوم است و قدس برای همیشه تاریخ متعلق به فلسطین است و آزادسازی همه سرزمین های اشغالی یک آرزو نیست بلکه واقعیتی است که آینده نشان می دهد قابل تحقق است و رژیم صهیونیستی به زباله دانی تاریخ خواهد رفت./

دیدگاه ها