بروجردی با اشاره به حضور مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر: ملت ایران با محکومیت سوءاستفاده اغتشاشگران از مشکلات اقتصادی خط بطلانی بر محاسبات دشمنان انقلاب کشیدند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مراحل بحرانی در کشور سپری شده، گفت: مسئولیت قوای سه گانه در برابر مردم چندبرابر شده و باید با حساسیت بیشتری به حل مشکلات مردم بپردازند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
علاءالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به حرکت عظیم میلیونی امروز ملت بزرگ ایران بعد از اغتشاشات اخیر که از سوی عناصر ضدانقلاب در کشور شکل گرفته بود، گفت: این حرکت خط بطلانی بر همه محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و سرسپردگان منطقه ای آنها کشید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: حرکت ملت ایران یک بار دیگر نشان داد که انقلاب اسلامی قوی تر از همه قدرت های شیطانی امروز جهان است.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و کاستی ها به نظام جمهوری اسلامی ایران علاقمند بوده و به رهبری عشق می ورزند، عنوان کرد: در این میان مسئولیت همه قوا اعم از مجلس، دولت و قوه قضاییه چند برابر بوده و باید با حساسیت، دقت و سرعت بیشتری به مشکلات مردم به خصوص در بخش اقتصادی بپردازند.

بروجردی ادامه داد: مسئولان نباید اجازه دهند شرایطی ایجاد شود که عناصر ضد انقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی از وضعیت سوءاستفاده کرده و مطالبات به حق مردم را به انحراف بکشانند.

وی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مراحل بحرانی در سراسر کشور سپری و وضعیت آرام شده است که حضور مردم همیشه در صحنه نیز بسیار به این تثبیت آرامش کمک کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی تشکر و قدردانی کنم ضمن اینکه بدون تردید رهنمون های مقام معظم رهبری که طبق فرمایش اخیر ایشان به زودی با مردم سخن خواهند گفت، چراغ راه آینده است./

دیدگاه ها