بروجردی:آمریکا بازنده بازی مقابله‌ با اروپا/ هیپچ کشوری تابع زیاده‌خواهی‌های ترامپ نمی‌شود

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: هیچ کشوری از منافع اقتصادی خود در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا چشم پوشی نخواهد کرد لذا ترامپ بازنده این بازی است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
علاءالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص روابط ایالات متحده با اروپا در شرایط بعد از برجام با توجه به افزایش و توسعه دایره اختلافات آمریکا و آلمان، گفت: به نظر در این بازی آمریکا بازنده خواهد بود زیرا نزدیک ترین متحدانشان چون آلمان را در مقابل خود قرار داده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیچ کشوری از منافع اقتصادی خود در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا چشم پوشی نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا طعم شکست سیاست‌های اشتباه خود را خواهد چشید، افزود: ترامپ بعد از روی کار آمدن سیاست‌های خصمانه را در پیش گرفته و با بر هم زدن تعهدات بین‌المللی سیاست‌های داخلی و خارجی ایالات متحده را خدشه‌دار کرده است.

بروجردی یادآور شد: آمریکا بعد از خروج از معاهده‌هایی چون پاریس و برجام رویه سخت‌گیرانه در برابر اروپایی‌ها هم اتخاذ کرده و به نوعی آغازگر جنگ تجاری با اروپا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ترامپ به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد زیرا کشورهای اروپایی به ویژه کشورهایی چون آلمان از منافع ملی و اقتصادی کشورشان کوتاه نخواهند آمد./

دیدگاه ها