بروجردی:اروپا استقلال خودش را به نمایش بگذارد/یک ناهنجاری سیاسی و حقوقی بر رفتارهای ترامپ حاکم است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید:در نگاه مجامع بین الملل یک ناهنجاری کامل سیاسی و حقوقی است که بر رفتارهای ترامپ و دولت  آمریکا حاکم است.
علاالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوع تحریم های یک جانبه آمریکا و موضوع پیگیری حقوقی و بین‌المللی تحریم‌های یکسویه جانب آمریکا گفت:آمریکا خود نقض کننده شورای امنیت است و به مصوبات جایی که خودش در آن نماینده دارد،احترام نمی گذارد.

وی افزود:در نگاه مجامع بین الملل یک ناهنجاری کامل سیاسی و حقوقی است که بر رفتارهای ترامپ و دولت  آمریکا حاکم است.

نماینده مردم بروجرد و اشتریان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا کشورهایی که از قطعنامه شورای امنیت تبعیت می‌کنند را محکوم می‌کند، ادامه داد: محکوم کردن کشورهایی که قطعنامه شورای امنیت را اجرا می کنند؛ هم از رفتارهای خلاف قانون است که آمریکایی انجام می دهند نکته مهم  این است که اروپا و در مقابل فشارهای آمریکا بایستد و این شجاعت را داشته باشد و استقلال خودش را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه تحریم‌های یکسویه آمریکا مغایر با حقوق بین الملل،قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و مغایر با دیوان دادگستری بین المللی است،تاکید کرد:جامعه بین الملل به ویژه کشورهای اروپایی و امضاکنندگان برجام باید به تعهدات خود عمل کرده  از آمریکا پیروی نکند و این موضوع بسیار منطقی و درست است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:مسئولان کشورمان از طریق مراجع بین المللی باید موضوع تحریم های یک جانبه آمریکا پس از برجام را از طریق حقوق بین الملل به طور جدی پیگیری کرده،از سازمان های بین المللی،شورای امنیت و مراجع حقوقی دنیا و تمامی ابزارها استفاده کنند تا حقوق ملت ایران استیفا شود./

دیدگاه ها