بروجردی مطرح کرد: صدای هئیت دیپلماتیک ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ بلند بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هئیت دیپلماتیک کشورمان در این نشست به صراحت صحبت کردند و در واقع سخن جمهوری اسلامی در این اجلاس بلند بود و فرافکنی های آمریکا هم بی رنگ بود.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 دیدار علاءالدین بروجردی با جمعی از مردم شهرستان بروجرد

علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به نشست به مواضع هیئت دیپلماتیک کشورمان در نشست مونیخ اشاره کرد و گفت: نشست مونیخ در واقع یک نشست نهادینه شده امنیتی است که همه ساله جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی در واقع کشور بسیار مهمی است چرا که عامل بسیار مهمی در حفظ منطقه و مبارزه با تروریسم است.

هئیت دیپلماتیک کشورمان در این نشست به صراحت صحبت کردند

نماینده بروجرد به نقش جمهوری اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش بی بدیلی بوده است به ویژه در این چند سال اخیری که آمریکایی ها و همپیمانان اروپایی و منطقه ای آنها همه تلاش خود را به کار بستند تا اینکه بحران های جدیدی را در منطقه تحمیل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مواضع هئیت دیپلماتیک کشورمان در کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره و تاکید کرد: هئیت دیپلماتیک کشورمان در این نشست به صراحت صحبت کردند و در واقع سخن جمهوری اسلامی در این اجلاس بلند بود و فرافکنی های آمریکا هم بی رنگ بود.

ورشو یک شو سیاسی بود که با شکست مواجه شد

بروجردی به نشست ورشو که در روزهای اخیر برگزار شد اشاره و تاکید کرد: ورشو یک شو سیاسی شکست خورده است که آمریکایی ها آن را طراحی کرده بودند و البته استقبال آنچنانی هم از این نشست نشده بود و این به گونه ای بود که حتی هم پیمانان آمریکا در این نشست شرکت نکردند.

وی افزود: در واقع حضور فعال سازمان تروریستی در این نشست نشان داد که آمریکایی ها از اهرم تروریسم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند

دیدگاه ها