بروجردی: رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نیاز به عزم همگانی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نیاز به یک عزم همگانی دارد و هر سه قوه باید همکاری جدی‌تری با یکدیگر داشته باشند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
علاالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با ۴۰ سالگی جمهوری اسلامی ایران، این انقلاب به بلوغ سیاسی و تجربی رسید، طبیعتا بر اساس این تجارب ارزشمند ۴ دهه گذشته، ضروری بود که نقشه راه جدیدی را برای تحولات بعدی ترسیم کنیم و با توجه به اینکه طبق قانون اساسی مسئولیت سیاست‌گذاری‌های کلان نظام به عهده مقام معظم رهبری است، ایشان به حق و بسیار کارشناسانه و دقیق این نقشه راه را ترسیم فرمودند.

باید به دنبال سالم‌سازی جامعه و مبارزه جدی‌تر با فساد باشیم تا در گام دوم انقلاب موفق‌تر باشیم

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه در آغاز دهه پنجم انقلاب، در تمام ابعاد باید بر اساس گام دوم که مبتنی بر تجارب گام اول انقلاب است، حرکت کنیم، افزود: باید در عرصه اقتصادی که یکی از مهمترین مسائل کشور است، خودکفایی ملی و بالا بردن توانمندی‌های فناوری به خصوص فناوری‌های نوین، کسب بیشتر و  مسلح شدن هر چه بیشتر به دانش‌های نوین، تکمیل کار فرهنگی و اصلاح آن، کاهش اختلاف طبقاتی جامعه که نسبت به آن غفلت شده و وضعیت نامطلوبی دارد، مبارزه قاطع‌تر و جدی‌تر با فساد که امر بسیار مهمی برای ادامه راه است تلاش کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به دنبال سالم‌سازی جامعه و همچنین توان مقابله با چالش‌ها و تهدیدهای تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی که بتوانیم در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به طور متوازن به جلو برویم و به آن اهداف چشم‌انداز قدرت برتر منطقه در پایان برنامه چشم‌انداز ۲۰ساله برسیم.

مجلس با وضع قوانین جدید راه را برای حرکت به طرف گام دوم هموارتر می‌کند

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نیاز به یک عزم همگانی دارد، تصریح کرد: هر سه قوه باید همکاری جدی‌تری با یکدیگر داشته باشند و در این زمینه نیز مجلس باید دست به اصلاح قوانین بزند و قوانین جدیدتری وضع کند و راه را برای حرکت به طرف گام دوم هموارتر کنیم.

کاستی‌ها در تحقق اهداف گام دوم انقلاب برطرف شود

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: دولت و قوه قضاییه اگر احساس می‌کنند کاستی‌هایی  در زمینه تحقق اهداف گام دوم وجود دارد، باید در غالب لایحه برای تصویب به مجلس منعکس کنند./

دیدگاه ها