حرکت انقلابی امت اسلامی توطئه‌ آمریکا و اسرائیل را در روز قدس خنثی می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: امت اسلامی با حرکت انقلابی توطئه‌های متعدد‌ آمریکا و اسرائیل را در روز قدس خنثی می‌کنند.

 

 

 

 

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معانله قرن هستند، گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار روز تاریخ و سرنوشت ساز قدس بودند، ایشان با این اقدام دایره کوچک مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را از جهان عرب به جهان اسلام گسترش دادند.

روز قدس؛ روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند روز قدس روز مستضعفین جهان و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان است؛ بنابراین بسیار مهم و راهبردی است.

وی افزود: روز قدس امسال به دلیل جنایات آمریکا در جهان اسلام به ویژه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و نقض این اصل مهم، اهمیت ویژه‌ای دارد.

طرح معامله قرن تجاوز آشکار دیگر به حقوق فلسطینیان

بروجردی تاکید کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس تجاوزی در حقوق مردم فلسطین بود و طرح معامله قرن از سوی آمریکا و اسرائیل تجاوز دیگری به حقوق فلسطینیان محسوب می‌شود هرچند آمریکا و اسرائیل در تمامی این پروژه‌ها شکست خوردند.

خنثی توطئه‌ آمریکا و اسرائیل با حرکت انقلابی امت اسلامی در روز قدس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشعل فروزان فلسطین فروزنده‌تر خواهد شد، تصریح کرد: روز قدس امسال بنا به دلایل مذکور باشکوه‌تر و پررونق‌تر برگزار خواهد شد، ما نیز شاهد خنثی شدن توطئه‌های متعدد آمریکا و رژیم صهیونیستی با اقدام گسترده و انقلابی همه امت اسلامی در جای جای جهان خواهیم بود./

 

 

 

 

دیدگاه ها